2013. április 3., szerda

Aztán jött az angol...

Amikor a legkisebb is iskolába ment, két tannyelvű angol osztályba került,
nagyon lelkes, ügyes kezű tanító nénikhez(Zsuzsa, Kata).Gyönyörű applikációk és csodás  dolgok vették körül a gyerekeket. Szunnyadó kreativitásom  akkortól kezdett ébredezni. Addig is munkálkodtunk a gyerekeimmel, a szokásos mézeskalács karácsonykor, nyuszifészek, festett tojás húsvétra, de semmi extra.
Aztán elkezdtem tanítani,és az angol szavak tanításához elkészültek az első applikációk.Majd jöttek az angolszász ünnepek ... és ilyesmik születtek:





Az alaphoz az ötletet innen vettem, a tartalom saját .

Egy Halloween partyra pedig egy ilyen bortartó tasakkal kedveskedtünk a vendéglátóinknak.




(A fényképezést még gyakorolnom kell, de csak idő kérdése, menni fog.)

Korábbi munkáim közül sokat elajándékoztam, amit még előtte lefotóztam, azokat itt találod egy albumban összegyűjtve.

Legközelebb valami újjal jelentkezem.





1 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy! De csak nekem nem elérhető a facebookra felttet képek?

    VálaszTörlés