2014. február 9., vasárnap

Amerikából jöttem,... baglyos mintalyukasztó

Február a szerelmesek hónapja, mondják,(szerintem inkább a május). Kétségtelen, hogy minden a Valentin Nap körül forog ilyentájt, s mivel az angol nyelv tanításához is van némi közöm, ilyenformán az angolszász ünnepekről is megemlékezünk. Bár a családban mi Bálint fiúnk neve napját ünnepeljük.

A februári alkotónap tehát a Valentin nap jegyében telt.Semmiképpen nem akartam szívecskékkel fokozni a helyzetet, szóval ki kellett találnom valamit, amit használni tudunk a gyerekekkel. Az interneten bogarászva találtam rá erre a mintalyukasztóra, és azt hiszem telitalálat volt. Izgultam nagyon, hogy idejében megérkezzen, ugyanis Amerikából rendeltem.
 Egy mozdulattal vágja ki a bagoly testét, a mellkasát, vagy ahogy a gyereke nevezték: a ruháját, három különböző méretű körből raktuk össze a szemeket, és végül egy ici-pici szívecskét is, ami használható a csőreként is.


Teljes elragadtatás fogadta a gyerekek részéről.

Először megbeszéltük a tudnivalókat,


 majd mindenki munkához látott. Már a  nyomdázás izgalmas volt, ezt követte a képeslap billenő részének kialakítása Sizzix vágógép használatával.

 



Már egészen ügyesen bánnak vele segítséggel, van aki már önállóan is tudja használni.




Aztán jöttek a baglyok:  


sokféle, apró mintás papírral készültem, változatos "ruhájú" bagoly született.

Végül a levéldíszek is rákerültek a lapokra.





És akinek maradt ideje, odvas fába ültette kis kedvencünket.





Azt hiszem, még sokat fogjuk használni ezt a mintalyukasztót, nemsokára talán valami hasonló szülinapi meghívó készül vele.







Köszönet a fotókért Katának!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése