2015. március 22., vasárnap

Márciusi Kézműves Foglalkozás

Karácsony előtt elárasztották a közösségi oldalakat a szódabikarbónás díszek. Akkor már nem fért bele az időmbe, de gondoltam a húsvéti készülődés jó alkalom lesz , hogy mi is tegyünk egy próbát vele. Nosz, fogtam a kis kosárkámat, és irány a piac, ahol a szódabikarbónát nagyobb tétélben lehet beszerezni. Egy kicsit bután nézett rám az eladó, amikor közöltem vele, hogy 4 csomag félkilós adagot kérek. 
Mostanában olyan vintage- shabby hangulatban vagyok, szóval gondoltam csinálok néhány finom pasztell színű árnyalatot a gyurmából. Az elkészítési útmutatók alapján megfőztem a masszát, majd egy evőkanálnyi vízben feloldottam egy-egy teáskanálnyi tojásfestéket, és alaposan elkevertem benne. Gyönyörű színek lettek, nézzétek:


(Száradás után egy kicsit halványulnak, szóval bátrabban lehet bánni a festéssel.)

Összeszedtem- beszereztem a húsvéti sütimintázókat, kerestem egy csipkét is lenyomatok készítéséhez, még a szilikon nyomdákat is kikészítettem, már csak a fantáziánkat kellett hozzátenni, és elkezdtük az alkotást. Mindenki nagyon élvezte a munkát. 

Két új tagot is köszönthettünk a csapatban, kissé megilletődve, de lelkesen dolgoztak ők is.







A csipikével mintázott bárány..


és a többiek.



Amíg a sütőben száradtak a felakasztós díszek, addig virág mellé tűzhető tojást is festettünk.
Ablakmatrica festékkel mintáztuk a hungarocell tojást, vastagon, hogy jól kidudorodjon a minta, majd száradás után lefestettük, végül csipkét, szalagot és színben hozzáillő  masnit kaptak.



És a végeredmény:






Ezek a kedvenceim:




Imádok velük dolgozni!





1 megjegyzés:

  1. Gabi! Ezek nagyon jók! És nem csak azért, mert a pasztell színek a kedvenceim:))

    VálaszTörlés