2015. február 21., szombat

Februári stencilezés

Egy ideje már szemezgettem a stencilezés technikájával. Manapság lépten-nyomon találkozik vele az alkotó kedvű érdeklődő, úgyhogy némi előtanulmány után belevágtunk.
Hogy a gyerekekkel is jól működik-e, ebben nem voltam teljesen biztos, de készültem nagyobb mintákkal is, a könnyebbség kedvéért.

Az előre megvarrt párnahuzatokba ( jó minőségű lepedővászon anyag a turkálóból olcsón beszerezhető különböző színekben) karton papírt vagy műanyag lapokat tettünk, hogy a textilfesték ne üssön át.

A huzatok színéhez választottam a magyar Pentacolor cég textilfestékeiből, amikkel nagyon könnyű dolgozni. Kellően sűrű, jól fed és szépen lehet keverni egymással őket.

Szivacsecsetekkel dolgoztunk, különböző méretet használtunk a minták nagyságának megfelelően.

A stenciljeink egy részét  torta dekorálásához ill. kávé díszítéséhez alkották eredetileg, de nekünk tökéletesen megfeleltek,

Ragasztó spray-vel lefújtul a hátát, hogy megfelelően rögzíthessük az anyagra, ne folyjon alá a festék.

Nagyon büszke vagyok  kis csapatomra, mert ma mindenkinek sikerült igazán értékeset alkotnia.
Esztétikusak, mind a kompozíció, mind a színválasztás megfelelő, teljes mértékben vállalható. . Mindezt második és ötödik osztályos lányok készítették. Fantasztikusak vagytok.

Bizonyságul a képek:






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése